Bitte schreibe deinen Kommentar zu diesem Beitrag. Danke!

Juliana Pasha – It’s All About You Songtext, Übersetzung (Eurovision 2010 ESC Albanien)

Juliana Pashas Karriere begann mit dem albanischen Fernsehen / Radio Song Contest 1999. 2000 gewann sie mit  „Vace Zela“ den Preis als beste junge Sängerin. Seit dem hat Juliana Pasha fast jedes Jahr verschiedene Preise gewonnen.

Ich finde den Song richtig stark – schön tanzbar und gut zum Mitsingen. Natürlich spielt auch die Performance am ESC eine Rolle, aber so rein vom Musikalischen sollte es meiner Meinung nach für einen Platz unter den Top 10 reichen. Auch das Video finde ich sehr schön.

Juliana Pasha – It’s All About You Video:

YouTube Preview Image

It’s All About You Songtext

You are the one
You give me that something I need
It is me, and I’m calling
You are the one
Making it easy to be
In love with you I’m falling
We been down
Don’t you know we been down here, and I feel it
Even now,
Time that we make a deal, and seal it

It’s all about you
The things that I do
The rest of the world don’t understand me
You are all I dream
Everything that I need
Because when you are gone, I feel so empty
It’s all in the way you look at me
You’re driving me crazy
It’s all about you
All the things that I do
You are my life
Because you make it amazing

I am the one
Who doesn’t know how to say no..
To you I’m so easy
I am the one
Who’s letting my ego just go
For you complete me

We have been down
But something tells me it’s only getting better
So stick around
I want to know what it feels like forever
And ever

It’s all about you
The things that I do
The rest of the world don’t understand me
You’re all that I dream
Everything that I need
Because when you are gone I feel so empty
It’s all in the way you look at me
You are driving me crazy
It’s all about you
All the things that I do
You are my life
Because you make it amazing

I am never alone with the loving you give me
Wherever I go I’m hoping you miss me
Don’t want to ever go back
Never ever go back
Baby you’re my destiny
Oh yea.

Quelle: http://www.eurovision.tv/event/lyrics?event=1503&song=25083

Die It’s All About You Songtext Übersetzung folgt…

3 Kommentare zu “Juliana Pasha – It’s All About You Songtext, Übersetzung (Eurovision 2010 ESC Albanien)”

  1. DieReineam 31.05.2010 um 18:10

    Der Song war echt stark und ist meiner Meinung nach Hitverdächtig. Schade, dass er vermutlich nie größer rauskommen wird bei uns.

  2. Barracudaam 31.05.2010 um 20:58

    @DieReine: Deiner Meinung bin ich auch. Kann daher nicht wirklich verstehen wieso Deutschland gewonnen hat. Klar, ich mag es Deutschland gönnen, aber dieser Song hier gefiel mir besser. Irgendwie ein „Stimmungsmacher“ meine Meinung nach ;-)

  3. […] von der albanischen Sängerin von Eurovision 2010 inspirieren lassen. Der Song hieß “It’s all about you“. Er landete auf Platz […]

Einen Kommentar schreiben

Hot Tags